Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2012 13:44 - ЗА МЕНЕ Е ЧЕСТ ДА БЪДЕМ ТОЛКОВА МРАЗЕНИ КАТО НАРОД-2
Автор: petril Категория: Изкуство   
Прочетен: 486 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 31.10.2012 09:14


ЗА МЕНЕ Е ЧЕСТ ДА БЪДЕМ ТОЛКОВА МРАЗЕНИ КАТО НАРОД-2 ─ интервю на П. Петров с П. Манолов, в. Акцент, 5─11април 2012
П. Петров: Виждате ли някакви чужди интереси зад истерията по връщането на паметника на Филип Македонски? Откривате ли някаква балканска комплексарщина?
─ Не е изключено, особено в контекста на онова, което се вменява на Скопие. Някаква организирана интернационална сила не е давала и не дава на българските имигранти да се гордеят с народностното си име. В Париж заварих българи, които са се виждали принудени да си съчиняван македонски произход.
………….
… Затова и почитта към Мирабо не избледнявала.
П. Петров: Да, но той е и масон-обществото, което вие твърдите, че недолюбвате?
В тестовете от сборника „Глаголически азбучник” обяснявам, че всяко нещо, включително масонството , деградира. Сега търпим последствията на тази деградация.
─ Словото е определителен член за народностна принадлежност, от там и враждата към него от комунистите-интернационалисти. След 1989, жандарите на словото се дегизираха като спонсори и разпространители. Стигал съм до там, да разнасям из Пловдив и София свитъка „Световния ред ─ провалът, съучастие българско”, все едно е етикиран пакет Сибирска язва. Обаче свободата на словото превзе Джон-Атанасовото пространство и го направи свое измерение. Сега стотици блогери и респонденти държат на нокти шестаците над клавиатурите.
П. Петров: На вас предлагали ли са ви да членувате в тайно общество?
─ Да. В Париж. Единият път от българин, поет. Беше педерюга, тръскаше *ъза си и повтаряше. „Аз съм масон, аз съм масон!” Е, хубаво де, ─ аз пък няма да съм.” После ми казаха, че човек, който не е член на тайно общество, не може да се занимава с политика. Отвърнах: „Ами ще съм коректив тогава! „Ама, и това не може!” Ааа, може, може! Вие не сте цялото човечество. В човечеството има много профани като мене! Вчера ми попадна блог, които изброяваше масони от Хасково: Велик зидар, Велик библиотекар, Велик секретар… Обърнах се към приятел психиатър и го попитах как може да се тълкува това. И той отвърна: „Като чакалня за лудница.” Беше лаконичен и точен като смъртта. Само че в чакалнята са министър на икономиката, банкери, финансисти… Тогава става опасно.

В наши дни, поемата „Здравей, Америко” и „Глаголически азбучник” напират за гутенбергово издание! И защото сме народ с орфическо слово, подпомогнете вразумяването на плутосите, за да е отключено небето ни като за нормални жители на Вселената! Спомоществователства ─ по сметка:
BG78 CECB 9790 1064 2724 00




Тагове:   вода,   въздух,   огън,   земя,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: petril
Категория: Изкуство
Прочетен: 331626
Постинги: 328
Коментари: 23
Гласове: 196
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031