Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2013 14:26 - П, като Първата Подкрепа-2, из ...
Автор: petril Категория: Изкуство   
Прочетен: 477 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.02.2013 14:40


П, като Първата Подкрепа-2, из "Глаголически азбучник".
Вера и Манол не бяха лягали, защото отвориха входната врата още след първото позвъняване. Разгоряхме повече с погледи и предимно за незначителни неща, защото преди дни, писателят Ивайло Петров беше пратил хабер, че е ми е много шумна пикнята. Бях много изтощен и докато пресушавах каната гореща вода с оцет полегнах, унесох се и съм заспал. Събудиха ме разбесувани сънища и се надигнах да ги регистрирам на портативната масичка от стара тънка дъска със запирончени листа и завързана химикалка. Появиха се и стихове, които течаха толкова бързо, че не смогвах да записвам и само нахвърлях отделни думи по които после се надявах да възстановя мигновеното, но кога „после”един Бог знае!

В стаята влезе Вера, приседна изчаквателно на леглото и проговорих; Малко преди полунощ, разпитът се отплесна към стиховете ми!

Това е добър знак!

Прекалено добър… за високоинтелигентен следовател като Василев-Александров. Може да се приеме дори за спасителен.

По кои стихотворения?

−По силните.

−!?!

−От стихотворенията, разпитът мина към „Здравей, Америко!”

−Тава е чудесно, защо не започна с тези неща?

−Би било наистина чудесно за априлска дискусия в парк хотела „Москва”, но пред следствени органи! По всяка вероятност възнамеряват да ми учредят мижав литературен конкурс за безнадеждни графомани – а на листа написах – „Може ли да идем довечера на гости при повечко хора?”

Ще помисля отвърна Вера с докосване по челото.

Пловдив, Петър Манолов



Тагове:   вода,   въздух,   огън,   ефир,   земя,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: petril
Категория: Изкуство
Прочетен: 334267
Постинги: 328
Коментари: 23
Гласове: 196
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930